Followers

Baca sini! Baca sini!

Sunday, 21 August 2011

Saya Tak Kira!

Saya tak kira, apa nak jadi kali ini, jadi la. Saya tak peduli dah. Geram juga saya rasa bila kawan-kawan yang duduk semeja minum teh O ais, hisap rokok John sama-sama berbual pasal benda ni. Jadi saya dah tekad, dah fikir masak-masak dah. Muktamad.

Jadi apa yang korang baca sekarang ni adalah tulisan di blog saya la. Amacam? Sedap ke main blog ni? 

Kahkahkah.

1 comment:

  1. Blog tu tempat kita jumpa member baru maa ! Kalau dah lu punya blog ni ada orang follow , tu maknanya lu adalah sorang blogger lah bai ! :) Tahniah ! hehe . syok oh ada blog ! :) Wa tak tahu nak tulis apa lagi ? Ciao ! :D

    ReplyDelete